Meya-tid

Häromveckan var jag, Meya, hennes kompis Alicia med mamma på hockey. Efter 15 min frågade Meya när vi skulle åka hem. Sa till henne att passa på att skrika och heja fram HV för i arenan får man skrika hur mycket man vill. Trots att vi satt precis nedanför klacken trädde Meyas gälla stämma fram väldigt bra :)

Som det hejades resten av matchen. Vi hade sååå roligt och hon vill gå igen.


I torsdags var jag med Meya på förskolan tre timmar. Hon visade mig runt och vi spelade spel, lekte med dinosaurier och tittade i hennes pärm som hon haft sedan hon började, bara 13 månader gammal. Jag var även med på miniröris och samling. Det var verkligen uppskattat och jag är så glad att det blev av. Milo byter ju avdelning efter jul så tänkte vara med honom då istället.

Hon har verkligen blivit så stor nu och det gäller ju att passa på så länge de vill veta av en.

Kommentarer
Postat av: Sara

Va mysigt ni har det :) Va kul att få vara med på förskolan en dag och se hur de har det på dagarna.
Kram

2014-11-08 @ 10:51:05
Postat av: Marina

Elsa berättade att du hade varit med och hon ville minsann att jag skulle komma dit och vara där igen. Så ungarna uppskattar verkligen att vi föräldrar är där då och då, även kompisarnas föräldrar=)

2014-11-10 @ 10:44:49
Postat av: Elin

Ja det kändes så Marina. Elsa och Hanna visade också sina pärmar och ville vara väldigt nära :) Kul när det är så.

2014-11-10 @ 12:18:22
URL: http://tahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0