Fri som en fågel

Jag är numera fri som en fågel då jag inte längre ammar Milo. Inte för att det varit så jobbigt att umgås med världens gladaste bebis men ändå. Vi har kört bara kväll och morgon ett tag tills han godtog vällingflaskan och detta uppdrag är nu slutfört. Han dricker välling som om han inte gjort annat, blir helt galen när han ser flaskan.
 
I övrigt fungerar maten jättebra. Jag lagade fisk igår och det är väl ett gott betyg när han gapar stort inför varje sked och säger mmmmm efter varje tugga.
 
Milo springer nu med gåstolen, speciellt när robotdammsugaren är igång. Den blir väl helt förvirrad när han jagar den. Han ålar sig också fram när han vill komma åt något och sitter själv. Det är med skräckblandad förtjusning jag skriver detta ska ni veta ;)

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Va skönt att han äter så bra och även tar vällingflaskan nu. De känner kanske på sig att när man börjat dricka välling så är det slut på amningen ;) det har ju på samma sätt här oxå. Roligt för Milo att kunna röra så mkt på sig. Nu dröjer det nog inte länge innan han kryper omkring och lugnet är över :)

2013-05-22 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0