Våra nya hobbys

Ja de kan väl sammanfattas med loppis, teater och lekplatser. Det trodde man inte för 10 år sedan men tiderna förändras.
 
I fredags var vi på Kålgårdens lekplats tillsammans med våra vänner Sofia, Lova och lilla Stella. Det var en jättefin lekplats och vädret gjorde ju inte saken sämre. Det blåste lite kallt men på lekplatsen var det lä. Vi åkte sedan vidare till IKEA för att mätta våra hungriga magar. Fortfarande inga köttbullar på menyn...
 
I lördags var vi på loppis på Flahultskolan. En av Meyas förskolelärare är med och ordnar allt. Klara gjorde mig sällskap i shoppandet medans grabbarna och barnen var hemma hos oss och busade. En hel del fynd blev det, både till Meya och Milo. Fick med mig både UV dräkt, luvtröja, jeans, dunväst, pyamas, solhatt och skjorta till Milo samt 2 kjolar, luvtröja och några toppar till Meya. Allt för 180 kronor. När vi kom hem bjöd vi på lunch, Sofias goda recept på Skagencheesecake och fruktsallad med vaniljsås till efterrätt.
 
Igår var det dans för Meya och Kristoffer och på eftermiddagen var vi på teater nere i Tabergs missionshus. Nasse hittar en kudde spelades och föreställningen var riktigt rolig. På fredag är det dags för ny föreställning på Tabergs bibliotek. Det ser vi fram emot.
 
Idag skippade vi öppna förskolan eftersom jag kände mig lite halvkrasslig igår kväll. Det är lite bättre idag men orken finns inte riktigt. Men vi är redan väldigt uttråkade haha. 

Kommentarer
Postat av: Marina

Var med sugen på loppisen i lördags, men hade ju zumban kl 11, dessutom så spelade Ola pingis så jag hade Viggo hemma. Grymt bra med bara 180 kr för allt det=)

2013-03-11 @ 10:02:00
Postat av: Ylva Månsson

Hej Elin.Förstår inte hur du kan vara så smal när du lagar så mycket god mat! Sköt om er. Kramar

2013-03-11 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0