Påsken kom och gick

Ungefär så kändes det. Man såg fram emot några extra lediga dagar med familjen och vips var de förbi. Men vi tog vara på tiden och träffade familj och vänner.
 
Påskafton spenderades i Vaggeryd och vi åt riktigt god påskmat och barnen letade påskägg. På påskdagen fick vi äntligen träffa lilla Julia som hunnit bli 2 månader. Hon var hur fin och go som helst och jag fick många leenden när jag höll henne. Meya och Olivia hade riktigt kul ihop och snart ses vi ju igen...i Göteborg. På annandag påsk kom grannarna på lite lunch. Vi hade egentligen tänkt klippa häcken mellan oss men det får vänta tills snön har försvunnit i alla fall.
 
Min kamera låg för ovanlighets skull och samlade damm hela påskhelgen men Tobbe fick till en fin bild på mig och Milo.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefin bild!!! Och söta Converse ;-) Livs gammelmoster köpte två par till henne i USA, nu väntar vi bara på att få dem.

Hoppas ni slipper mer sjukhus nu. Här har vi haft sjukstuga sedan 28/2.... Men nu börjar det rätta till sig!

2013-04-05 @ 19:53:33
Postat av: Elin

Tack Nina. Ja visst är de söta, dock redan för små :( De får pryda hans rum istället.

Hoppas ni piggar på er nu, så trist när det aldrig går över.

2013-04-06 @ 17:21:45
URL: http://tahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0