Göteborg

Helgen tillbringade jag helt själv i Göteborg. Eller inte riktigt själv eftersom jag hälsade på min syster och hennes sambo men Meya och Kristoffer lämnade jag hemma.

Vi hade en supermysig tjejhelg med shopping, bio, god mat och såklart fika. Tänk att vi kommer att vara mammalediga en tid tillsammans. Även om det är en bit mellan oss så kommer vi nog kunna få till lite besök hos varandra.

Lite shopping blev det ja, till en början bara till mig själv men när vi kom till Zara butiken kunde jag inte motstå frestelsen att köpa något till Meya också. Till mig blev det en svart underklänning, 2 mammaklänningar, en morgonrock och ett par skor. Sen hittade jag dessa tuffa kläder till Meya.



Idag har de rest huset på tomten precis bredvid oss. Kristoffer har fått en glimt av killen som ska bo där också och han verkar vara i vår ålder. Blir spännande att se vad det är för några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0