Varsin våning

Just nu är det sjukstuga på ovanvåningen och bakning och brasmys på nedervåningen. Jag har såklart valt nedervåningen medans de två andra stackarna får vara där uppe. Synd bara att inte smittan kan stanna där uppe, då hade jag ju kunnat få lite besök här nere. Är sååå rastlös.

Har nog glömt visa vår fina lampa och köksbordspimpning. Lite ljusare nu när våren är på ingång, det gillas.


Ja helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Grannmiddagen ikväll blev inställd och mycket annat går ju inte planera in heller. Vet inte vem det är mest synd om, mig eller sjuklingarna haha! Får väl dra fram kalendern istället och planera in lite kul framöver.

Kommentarer
Postat av: Ylva Månssonlva

Hoppas ni är på bättringsvägen.Jag tålde inte ens att läsa om det utan drabbades av en dunderförkylning, så nu får Affe passa upp mig.

Kram

2012-02-19 @ 11:35:31
Postat av: Anonym

Tråkigt för er att vara sjuka. Krya på er!



Vi hittar gärna på något framöver. Vi kommer hem på onsdag.



Soliga kramar!

2012-02-19 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0