Borta bra men hemma utan tvekan bäst

Förra veckan var jag på mässa i Düsseldorf några dagar men det dröjer inte länge innan man saknar sina fina därhemma. Pratade med Meya i telefon och hon börjar prata mer och mer nu, innan lyssnade hon mest och flåsade i luren. Hon berättade i alla fall att hon skulle äta glass, sen hade hon inte så mycket mer viktigt att berätta :) Fick lite fina bilder från Kristoffer också och de firade minsann med snabbmat och annat, får ju passa på när jag inte är hemma haha.

I helgen har vi shoppat soffbord och tv bänk till ovanvåningen. Det blev en helt annan känsla i rummet, nu ska vi få in en matta också och lite piff.

Söndagen bjöd på bad på Rosenlundsbadet med kompisen Alice och hennes pappa Henke. Det var jättekul men tar såklart på krafterna. Jag satt bak i bilen hem för att Meya inte skulle somna. Har hon väl slocknat till kan det vara svårt att somna om när man kommer hem. Det var i alla fall ett omöjligt uppdrag, vad jag än gjorde så gick ögonen tillslut igen och ingenting kunde få upp dem igen. Jag kunde t.om. bära in henne sovandes och lägga henne i sängen vilket inte hör till vanligheterna.

Snart är det påsk och vi längtar som bara den då vi ska träffa lite vänner och min familj.

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Va kul att hon börjat prata lite i telefon oxå. Lite roligare med 2 vägs kommunikation:D

Ska bli jätte kul att träffas i helgen. Kram kram

2012-04-04 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0