Kista

Nu är min gamla kista i princip klar. Eventuellt ska jag måla ett sigill på framisdan också men vi får se. Den ska fyllas med Meyas leksaker och för att få den lite fräschare satte jag ett tyg på insidan.


Idag är det för övrigt en lite konstig start på dagen. Meya har sovit över hos mormor och morfar så det är väldigt tyst och lugnt här. Skönt men man saknar verkligen busMeya. Kristoffer är iväg och köper frallor så snart vankas frukost.

Lite senare blir det MeandI party för min del med fika och tjejsnack.

Kommentarer
Postat av: Ylva Månsson

Ha en skön helg. Affe är och hämtar mamma som ska vara här idag.

2011-09-10 @ 11:37:43
Postat av: Anonym

Âh va fin den blev, bra jobbat

2011-09-11 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0