Ännu mer stora tjejen

Jag vet att jag sagt det förr och att Meya såklart kommer fortsätta att bli större och större ett bra tag till men jag kan inte låta bli att förvånas över hur fort det går. Man hänger liksom inte med i svängarna.

Den här stora tjejen var med på ICA Maxi igår, såklart stolt över att få åka bilen. Vi skulle egentligen hälsat på Meyas kompis Alice och hennes föräldrar igår kväll men det blev inställt i sista stund pga. sjukdom, stackarna. Det blev en lugn hemmakväll istället med libanesisk hämtmat, inte fel.

Just nu håller jag på med ett hemmaprojekt som om något visar hur stor vår tjej blivit, återkommer om detta.

Snart blir det en tur till en annan kompis till Meya, nämligen Lova och hennes familj. Det ska bli jättekul att träffa dem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0