Present

På tisdag är det sommaravslutning på förskolan och då vill man ju gärna ge något till alla underbara förskolelärare som tar hand om våra guldklimpar om dagarna. Det svåra är ju att veta vad. Jag lämnar ju ganska sent och hämtar tidigt så jag har inte träffat så många föräldrar på avdelningen. Sen är det svårt att lägga ett brev i facket för dels undrar väl fröknarna vad det är och sen vill man inte tvinga någon att betala.

Jag gjorde i alla fall varsin sommartavla till dem som är från alla barn och föräldrar på Lingonen. Det blir väl bra?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin tavla, det blir väl en perfekt sommaravslutningspresent.

Kram från syrran

2011-05-22 @ 07:42:56
Postat av: Mamma Berith



Verkligen en toppenpresent som jag skulle blivit jätteglad för om jag varit fröken på hennes förskola.

Du är verkligen påhittig.

Kram

2011-05-26 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0