Jobb

Ibland blir man mer påminnd än annars att man har ett riktigt bra jobb. Som denna veckan t.ex. när det låg en iPhone4 på mitt skrivbord när jag kom till kontoret... Dessutom åker vi ju på jubileumsresa till Island i helgen. Vilken veckan alltså! Go Axelent.

Vi blev lite inspirerade av Sofia och Lova så nu har vi anmält oss till Familyfood för leverans av recept och matvaror varannan vecka. Ser verkligen fram emot lite ny inspiration särskilt när det gäller vanliga klassiker som man liksom gör av bara farten. Kan va kul med lite nya idéer om hur man kan hotta till rätterna lite.

Meya stormtrivs på dagis och numera är det inga problem att lämna henne på morgonen. Istället börjar det bli svårt att få hem henne. På tisdagar är de ute i skogen och igår hade de fruktstund och sångsamling där. Ett fint bildspel visades på skärmen i entrén. Så kul att se hur de har det på dagarna. Kommer sakna henne mycket när vi är iväg men jag vet att hon kommer ha det så bra här hemma med mormor och morfar. Vi kommer inte se henne mellan torsdag kväll och måndag morgon och det är länge eftersom vi inte lämnat henne en hel natt tidigare. Jag får ringa henne från min nya iPhone ;)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej! Satt precis och undrade när ni skulle åka. Hade varit skoj att ses snart. Vill ju busa med Meya ju! Ha en underbar resa så får vi ses efter det och då vill vi gärna se lite foton från island.

Kram kram

2011-03-23 @ 17:47:21
Postat av: Syrran Sara

Wow en Iphone4, inte illa. Man har ju helt klart valt fel arbetsplats :|

Låter spännande med Familyfood. Du får berätta hur det är sen när ni börjat.

Ha en kanonhelg nu och glöm inte att ta blider så vi får se lite också.

Kram

2011-03-24 @ 08:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0