Familjedagar

Vi har fått några härliga dagar med hela min familj vilket inte händer så ofta eftersom vi är lite utspridda geografiskt.

Vi började med en heldag i Gränna i måndags med supergod mat (älggryta är ju inte dumt), kubb, pilkastning, vinbärsplockning mm. Barnen hade massor av saker att leka med och jag lyckades få med mig en gammal kista hem som jag ska måla.



Meya och Olivia bjöd gammelfarmor på fika i lekstugan


Och provkörde rullatorn




Igår var vi allihop hos oss och Kristoffer grillade supergoda hamburgare till lunch


Sen gick några av oss upp till Tabergstoppen med tjejerna sovandes i vagnarna. Övriga kom efter i bil så vi liftade hem.




På väg hem stannade vi till vid Mormor Magdas glass i Taberg. Många roliga glassorter och mysig inredning men det blev bara en titt denna gång. Efterrätten väntade på oss där hemma.

Kommentarer
Postat av: Ylva Månsson

Hej på er. Oj, oj Mormor Magdas glass missade vi när jag var hos er. Det måste vi prova nästa gång. Låter gott ! Kram på er.

2011-07-20 @ 23:38:34
Postat av: Elin

Hej. Det öppnade för bara någon vecka sedan så det får vi absolut ta nästa gång.



Kram kram!

2011-07-24 @ 07:38:54
URL: http://tahe.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Tack för en jättetrevlig dag hos er!

2011-07-26 @ 22:30:31
Postat av: Mormor och morfar

Viiiiilken underbar dag att få träffa alla barn med respektive och barnbarnen.

Kunde inte bli bättre.

Tack för den goda lunchen,Stoffes hemgjorda grillade hamburgare och Elins tilltugg och härliga kaka.

Tack för en supertrevlig dag hos er.

2011-07-27 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0