Hårdträning?

Ibland undrar man ju om de har hårdträning på förskolan. När jag klädde på Meya idag sjöng jag lite "klappa händerna så fort du kan, klappa kinden lite grann och klappa magen lite grann" och då klappar hon först händerna, sedan kinden och till sist magen. OK!??

Meya hade sin snygga outfit idag som hon fått av kusin Olivia. Ja den var snygg fram till lunch i alla fall för då bjöds det på köttsoppa... Behöver jag fortsätta?

I eftermiddag har vi haft Fia och Ebba på besök, jättemysigt. Meya var så nyfiken på Ebba, 5 år, och följde henne med blicken hela tiden. Sedan kröp hon upp i hennes knä och satte sig. Hon verkar gilla lite äldre tjejer och på förskolan är tjejerna just lite äldre och killarna i 1,5 års åldern. Idag när jag hämtade på förskolan så kom tjejerna fram och kramade Meya hej då så de tar nog väl hand om henne. Så gulliga!

Såna här godingar bjöds det på hos oss idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MUMS!

Hoppas att det finns flera bullar i frysen som kan bli till "semlor" för då kan vi inte motstå att komma på besök.

Meyas färdigheter lockar ju ännu mera förstås.



Kramar mormor och morfar.

2011-01-28 @ 13:54:40
Postat av: Fiia

Tusen tack för fikat o den trevliga pratstunden :)

Ses igen då jag kommer ner nästa gång



Kram

2011-01-29 @ 20:40:20
Postat av: Jenny

Vilken liten gullig leopardunge, ska bli såå kul att ni kommer upp. Välkomna !

2011-02-02 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0