Spring

Det närmsta våren vi kan komma är väl den här underbara tulpanbuketten som vi fick av våra helggäster Rikard och Josephine. De kom lagom till fikat i lördags och sen tog vi en tur till city för lite shopping och sightseeing. På kvällen blev det 3-rätters (kräftsoppa/ vitlöksmarinerad kyckling med klyftpotatis, morötter och purjolök samt kall sås/ jordgubbs semifreddo) och Melodifestivalen. Väldigt trevligt tyckte även Meya som knappt sov en blund på hela dagen, man kan ju missa något.

I söndags var vi på IKEA och motionerade Meya. Hon älskar IKEA och springer runt som en duracellkanin och man kan inte förstå att det är en månad sen hon började gå utan stöd. Det är ett minne blott om man säger så.

Vårrustad Meya


Mössan kommer från Simsalabim och på den är en återvunnen knapp. Den kan alltså ha varit med om allt möjligt spännande i sitt förra liv. Jeansjackan är från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Lova

Vilken fin vårutstyrsel! Jag har fått låna min kusin Alvas jeansjacka så nu måste jag väl köpa en leopardmössa så vi kan fortsätta att se likadana ut som vi gjort i vinter ;)



Nej, jag skojar bara. Jag ska inte härmas.



Kram Lova

2011-02-22 @ 15:18:54
URL: http://lovamajkenbeijer.blogspot.com/
Postat av: Meya

Det tycker jag du ska göra :) Samma utstyrsel måste ju tyda på att vi har samma grymma klädsmak eller hur.



Ses på fredá, kramar

2011-02-23 @ 10:45:59
URL: http://tahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0