Fläckar?

Ja det blir ju en och annan fläck på Meyas kläder så Vanish går ju åt som smör i solsken. Nu har jag fått turen att testa massor av olika Vanish produkter via Buzzador, hade ingen aning om att det fanns så många olika. Inväntar ett paket på 8 kg...

Kan verkligen rekommendera att bli en Buzzador för man får testa massor av spännande produkter utifrån sin profil som man har fyllt i. Jag har bl.a. testat kattmat, Santa Maria kryddblandning, hyrfilmer och vitaminer. Det kostar ingenting och man åtager sig bara att svara på frågor, prata om och testa produkten och skickar man dessutom in bilder har man chans att vinna fina priser. Gratis är gott vet ni väl!


Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är riel).


Kommentarer
Postat av: Sofia Beijer

Säg gärna till vilket som funkar bäst. Anmälde mig också till den kampanjen men fick den tyvärr inte.

Kram Sofia

2011-08-25 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0