Sommar

Ja våren kom och gick snabbt för idag har det varit rena rama sommaren. Åkpåsen fick lämna vagnen och ersattes istället av fårskinnet. Vi skulle ut på en promenad på eftermiddagen men jag tänkte att det blåser säkert lite kallt, men icke. Mer och mer kläder åkte av efter vägen.

När vi kom hem låg den här varelsen på uppfarten, en fladdermus. Det var lite läskigt att ta kort på den för jag visste inte om den levde eller inte. De sover väl på dagarna så jag var livrädd att den skulle hoppa upp. Det gjorde den inte.



Idag när jag hämtade Meya på förskolan såg hon ut såhär, det går vilt till på dagarna. Hon hade trillat när de var ute på gården så det var inte så farligt.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia o Lova

Visst är det härligt att våren har kommit! Vi är också sugna på att plocka bort åkpåsen nu men har inte vågat än.



Hoppas det inte gör för ont i fingret.

Kram Sofia och Lova

2011-04-12 @ 19:33:56
URL: http://lovamajkenbeijer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0