Inredning

Helgen har gått lite i inredningens tecken. I lördags slipade jag vårt soffbord och idag målade jag det vitt. Det får bli ytterligare en strykning i morgon men sen är det klart. Nästa man till rakning är tv bänken som också ska bli vit. Det blir så stor skillnad verkligen och det är kul att fixa och dona lite själv.

Ikväll har tjejerna i vårt bostadsområde varit på inredningsparty och det fanns ju en hel del fint att välja mellan. Kan faktiskt rekommendera Living and room starkt. Det som var extra kul var att det var min klassföreståndare och lärare från högstadiet som var konsulent. Så kul att träffa henne igen efter X antal år.

Igår var vi i Vaggeryd och firade Amanda som fyllt 5 år. Hon har blivit stora tjejen nu. På kvällen hade vi besök av Ellen, Henrik och Alice. Fullt upp med andra ord så det var tur att Meya fick en extra vilotimme idag.

På torsdag har jag något riktigt härligt att se fram emot. Det är inte bara nackdelar att bli gammal haha. Får återkomma om detta.

Hoppas ni haft en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0