Vilken dag!

Idag har varit en jättehärlig men kall dag. Efter frukost åkte vi in mot stan och släppte av Kristoffer vid gymmet och körde till butiken jag berättade om igår. Det var så vackert redan på vägen dit och butiken var hur mysig som helst. Jag hittade såklart lite av varje bl.a. något som jag letat efter ett tag. En fin plåtburk att ha alla fula fjärrkontroller i. Tyvärr tog det Meya typ en hundradels sekund att lära sig hur man öppnade den, smart unge.

Jag hittade även tunikan och scarfen på bilden och när jag skulle prova i butiken så tog ägaren så gärna hand om Meya. Därefter tog en kund över för hon skulle ta betalt men det gick lika bra det.

Det blev däremot ingen brunch på Esters för de hade julbrunch så här års och det var vi inte så sugna på. Vi gick till La Dolce Vita istället och åt gott.

Ikväll är det tjejkväll hemma för Kristoffer tog en välbehövlig utekväll.

Neo har också haft en kul kväll i påsen jag kom hem med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0