Foton

Det blir ju en del foton tagna på Meya och det är verkligen kul att ha. Dessutom är det bra övning för man får direkt feedback på vad som blir bra och inte.

Nu har jag suttit och redigerat lite bilder som ska pryda väggarna här hemma. Köpte lite ramar för ett tag sedan men har inte kommit längre.

Här kommer en bild från Spanien:


I morgon blir det öppna förskolan i vanlig ordning och sedan lunchdate med Klara och Saga. Det får nog bli en powernap däremellan för Meyas del.

Inatt vet jag inte vad som hände men vid kl. 1 satt vi i hennes rum och lekte... Eller jag var måttligt leksugen utan satt mest och tittade på. Hon kunde inte somna om varken i sin säng eller i vår så vad gör man? Efter en stund testade jag igen i alla fall och då somnade hon så gott så gott.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vilket fint kort!

klarblå ögon :)



hahah kan förstå att du inte var leksugen den tiden på dygnet.

Men ibland verkar det vara som att alla små bebisar är "nattmänniskor" hihi

Sover på dagen och vakna på nätterna



Hoppas du haft en bra dag

Kramis

2010-11-02 @ 15:19:36
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0