Allt o inget

Det blir handlingen när man inte skrivit på länge.

Jag nämnde ju att jag hade något att se fram emot i torsdags och det var ju min 2 timmars ansiktsbehandling som jag fick av Katarina och Micke i 30 års present. Det var i Huskvarna på Vätterkliniken. 2 timmars avkoppling, bara det var ju underbart. Att någon dessutom pysslade, donade och gjorde allt för att jag skulle ha det gott gjorde ju inte saken sämre. Tack snälla ni för en super present.

I fredags var vi ute i trädgården och fixade lite. Meya kröp runt i gräset och njöt av det fina vädret. Hon kalasade även på några löv, mums.



I helgen har jag fixat med tv bänken som även den nu är vit och fin. Bild kommer när den är torr och tillbaka på sin plats igen. Jag håller även på att sy vimplar som ska hängas upp i Meyas rum. Har kommit in i en pysselperiod så det är bara att köra på medans det varar.

I lördags kväll var vi hos Klara, Lasse och Saga. Ellen, Henke och Alice var också där och vi beställde hem libanesiskt. Framåt kvällen skulle vi försöka lägga Meya i en extrasäng men ICKE! Hon hade bestämt sig för att inte sova så vid halv elva tiden fick vi åka hem.

I söndags var vi på A6 och IKEA och köpte bl.a. barnspärrar till köksluckorna så nu är de inbrottssäkra för Meya i alla fall. Hon har inte gett upp ännu utan testar dem med jämna mellanrum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0