Shoppinghelg

I lördags var jag och två shoppinglada vänner (Hanna o Cicci) på Ullared och shoppade loss. Trots lönehelg så var det helt ok. Det brukar va lite mindre folk under årets första månader.

Hittade en hel del faktiskt. Det finns ju väldigt bra barngrejer och barnkläder bland annat. Sedan investerade jag i ett regn- och vindställ så att man kan traska i ur och skur. Hittade också både tak- och fönsterlampa till Meyas rum. Såklart blev det också en massa tråkiga saker som plastpåsar, schampo mm. men då har man ett lager hemma och behöver inte tänka på det på ett tag.

Meya fick en heldag med pappa och det gick jättebra. Hon har gjort världens upptäckt nu. Hon har insett att hon har en högerarm som hon kan röra som hon vill. Hon stirrar på den och den rör sig, skitkul :) Eftersom den är så nära tittar hon väääldigt vindögt också, ser riktigt kul ut.

Får se om vädret är lite bättre i morgon så vi kan testa öppna förskolan.

Kommentarer
Postat av: bella ♥

fin blogg!

kolla in min nya design på bloggen! :)

vad tycker du jag ska ändra på den, eller vad tycker du jag kan bli bättre på? jag gör göra bloggdesiger ! :)

2010-03-01 @ 23:11:43
URL: http://bellaisit.blogg.se/
Postat av: Frida

Låter som en toppen helg ;) hoppas allt är bra med er idag ;) Kramar

2010-03-02 @ 13:41:35
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0