Tillbaka från minisemester

Meya och jag har varit i Åsmark, Gränna, hos mormor och morfar torsdag till lördag. Något är det med lantluften för hon sover aldrig så bra som där. Natten till lördagen sov hon från strax efter elva till kvart i sju. Behöver jag säga att hon var hungrig när hon vaknade...

Vi har i alla fall sytt massor: soffdyna, kuddar och dopklänning. Ska också försöka få till en lampskärm. Meya blev lite trött av allt syande.



I lördags morse tog jag en nostalgitripp med 121:ans buss in till Jönköping. Där väntade Kristoffer och vi hade en mysig (men dyr) dag på stan tillsammans. Vi lunchade på La Dolce Vita, kan verkligen rekommenderas. Vi köpte också en filmkamera, kul att ha en nu när Meya växer upp. Tänkte hon skulle få en film om sig själv på sin 14 årsdag när hon uppskattar den som mest, haha. Får se om jag kan lägga upp lite film material här sen.

Kvällen tillbringade vi i Gränna med tacos, melodifestival och allt som hör till.

Söndagen fortsatte i mystakt. Vår spishäll slutade fungera så det var tur att man inte planerat värsta alla hjärtans middagen. Istället blev det libanesisk hämtmat, hyrfilmer och lösgodis.

Meya har fått ett babygym också. Vi tröttnade på att stå i badrummet och titta på medans hon lekte med fiskarna över skötbordet, haha. Det lustiga, spretande lillfingret har hon fått efter mig.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken mysig helg ni haft!

Kramis

2010-02-15 @ 12:01:45
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Ylva Månsson

Vilken liten charmfröken ! Jag blir så glad att höra att allt är så bra. Kram till er alla.

2010-02-15 @ 21:44:36
Postat av: Syster Sara

Kul att ni köpt filmkamera Youtube nästa då ;)

Kram syrran Sara

2010-02-16 @ 17:29:51
Postat av: Ylva Månsson

På bilden där hon sover är hon faktiskt lik Stoffe.

2010-02-16 @ 19:14:16
Postat av: Fia Norsjö

Vilken fin bild :-)



Ska bli spännande nästa gång man kommer till Jkpg o se hur stor hon har blivit.



Kram

2010-02-16 @ 19:45:36
Postat av: Meyas mormor

Vilket förtroende att få sy Meyas klänning.Hoppas att ni blir nöjda.

Nu när jag håller på att brodera hennes namn är jag tacksam till er att ni valde ett vackert men kort namn.

2010-02-17 @ 19:51:43
URL: http://tahe.blogg.se/
Postat av: Meyas mormor

Vilket förtroende att få sy Meyas klänning.

Hoppas att ni blir nöjda.

Nu när jag broderar hennes namn är jag tacksam till er att ni valde ett vackert men kort namn.

Kramar i massor.

2010-02-17 @ 19:56:50
URL: http://tahe.blogg.se/
Postat av: Meyas mormor

Jag lär mig nog också det här till slut.

Eller vad tror NI?



2010-02-17 @ 20:03:46
Postat av: Elin

Haha, ja det var ju tur för dubbelnamn verkar vara på väg tillbaka. Kanske blir värre nästa gång klänningen ska användas...

2010-02-18 @ 09:33:52
Postat av: Frida

Tack gumman! ;)



Det får du med ha:) måste få lite uppdatering här med snart ler

Kram kram

2010-02-18 @ 09:55:55
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: bella ♥

gud så söt!

2010-03-01 @ 23:14:06
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0