Ljusterapi

Nu räcker det med ljusterapi för min del. Vitt vitt vitt överallt men inte blir man gladare för det. Igår skulle jag till MVC på efterkontroll och på väg till bussen fick jag ploga med barnvagnen. Det var riktigt tungt men man får skratta åt det och se det som ett träningspass. På eftermiddagen var vi på föräldraträff men vi var inte så många som dök upp pga. sjukdom. Kul att se samma gäng som satt där lite ovetande men med stor förväntan och nu med en liten ny familjemedlem. Hade även tänkt att börja på öppna förskolan denna vecka men igår hade de stängt pga. sjukdom så jag ville inte riskera att pulsa dit i onödan. Längtar efter att komma igång med lite aktiviteter nu. Ska även på babymassage lite längre fram, det ska bli kul.

Nu sitter jag och väntar på en Bravida kille som ska kolla på vår spishäll och tvättmaskin. Nytt är inte alltid bäst minsann, fördelen är väl att vi inte behöver betala för det i alla fall. Spishällen har lagt av helt och tvättmaskinen stannar innan centrifugeringen och tjuter tills man stänger av den. Lagom irriterande när man sitter och matar Meya och har svårt att gå ifrån, haha.

På lördag hade vi planerat en tjejdag i Ullared. Alltså inte jag och Meya utan några kompisar till mig. Meya och pappa får stanna hemma vilket dom inte verkar ha något emot. Vi får väl se hur vädret blir och om vi kan komma iväg.

Snart är det dags att uppdatera Meyas garderob. Hon är lite mitt emellan 56 och 62 just nu men plagg för plagg får läggas undan nu och vi får börja plocka från den nya högen. Ska rensa undan lite idag tänkte jag.

Återkommer med lite nya bilder.

Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Frida

Vet va du menar med nytt är inte alltid bäst.. vårt ena kylskåp har ljud för sig så det låter som en katt jamar eller kurrar :) hahha men vi får ett nytt för något fel är det på det.



Blev det tjej dag i Ullared? anar att det inte blev av pga all snö. Men hoppas ni kommer iväg snart. För sånt är ju kanon mysigt! :D



Kram

2010-02-23 @ 21:14:59
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha visst är det konstigt. Hällen fungerar nu i alla fall så det är skönt. Ullared blir på lördag isf. Hoppas det blir av, tänkte kolla efter jacka. Du hade väl hittat några fina där?? Mysigt att lyxa till det på restaurang en tisdag - helrätt.

2010-02-23 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0