Nytt år nya tag



Gott nytt år alla nära och kära!

Vilket år vi har haft! Ett år som jag faktiskt hade kunnat tänka mig att leva om men givetvis är det lite mer spännade med ett nytt år utan facit i hand.

Idag har vi varit hos goa Lova och hennes föräldrar och fikat och busat. Hon hade massa roliga leksaker bl.a. en jäääättestor tiger.

Nyårskvällen gick helt utanför planerna pga. sjukdom och lite avhopp. Vi fick helt enkelt dra ihop ett eget firande. Alex, Stoffe, jag och Meya njöt av 3-rätters middag, guitarr hero (+ trummor), en härlig brasa, massa gott att dricka och gratis raketuppvisning av grannarna. Nu är grabbarna ute på vift och vi tjejer håller ställningarna här hemma.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Elin, åh vad kul att läsa din blogg och se alla bilder! Vad fin Meya är, är det på nyår kanske?



Kram Vilma, Victor och Hanna ;)

2011-01-03 @ 14:53:12
Postat av: Elin

Tack! Det är faktiskt väldigt kul att skriva också. Man får liksom uppleva allt flera gånger och så blir det av att man tar massa bilder. Bilderna är från nyår, klänningen köpte vi i Spanien faktiskt.



Synd att jag inte kan på fredag men ses gärna någon dag nästa vecka kanske? Vi börjar ju inskolning på måndag men det är ju inte så många timmar per dag.



Kram på er

2011-01-03 @ 16:06:27
URL: http://tahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0