Äntligen

Äntligen har man fått lite julmat i magen. Idag har jag och Meya varit på jullunch och julklappsutdelning på mitt jobb. De hade beställt catering i år och företaget tog en två timmars lång lunch. Vi ska ju till Island i mars så julbordet blev lite enklare men inte sämre för det. Mina kollegor beslagtog Meya så snart vi kom innanför dörren så jag fick lite barnledigt :) Alla förundras så över att hon är så oblyg och framåt. Hon blir inte det minsta ledsen när jag försvinner ur sikte och det känns riktigt bra.

Sen var det dags för den årliga julkramen med VD:n, annars får man inget paket...

Såhär fint var paketet i år. Vet inte vad som är i ännu (får ju inte öppnas förrän julafton) men bara lådan är ju superfin.

Ikväll är Kristoffer ute och äter med sitt jobb. Meya somnade snabbt efter en händelserik dag. Det är så roligt att ha med henne överallt och det märks att hon tycker det är kul också.

I morgon kommer kusinerna Amanda och Kim och busar en sväng. Sen är det klippning på schemat så morgondagen kommer nog gå snabbt den också.

Idag avslutades uppdraget julklappsshopping. Tycker det är roligt att köpa klappar men det är alltid skönt när allt är klart. Väntar bara på leverans av den sista. Skickar med en lite bild också på bustjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0