Dubai

Jag och min syster firade våra födelsedagar stort i år och drog iväg på en tumanhand resa till Dubai. Det var en välbehövlig utmaning att vara ifrån familjen fem hela nätter och vi njöt verkligen av att kunna sitta ner och prata under måltiderna och allt annat som blir smidigare när man bara har sig själv att tänka på. Bara under flygresorna hann vi se fyra filmer medans vi blev serverade väldigt god mat faktiskt. Vilken lyx!
 
Tack Sara för att du drog med mig :) Och det bästa av allt är ju att man fyller jämnt och halvjämnt många fler gånger i livet. 
 
Miracle garden, lite mer blommor än i min trädgård
 
Lunch vid poolen på vårt hotell Majestic
 
Lilla akvariet på shoppingcentret
 
Män och bebisar till höger, bra där
 
Vy från världens högsta byggnad Burj Khalifa
 
Och nerifrån
 
En av höjdpunkterna var den dansande fontänen
 
Frukostbuffé på hotellet
 
 
Skidbacka i shoppingcentret
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Men vad häftigt det där paraplytaket var!!

2015-06-03 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0