Semester

Nu har Kristoffer äntligen semester och den har ju startat på bästa möjliga vis med fint väder. Eller ja i måndags var det ju ingen höjdare så då åkte vi till Rosenlundsbadet och roade oss.
 
I tisdags hade jag egentid och uträttade MASSOR av ärenden. Det hade nog tagit mig ungefär en vecka om jag skulle tagit med barnen. 
 
I onsdags var vi i Åsens by kulturreservat och matade djur, åkte häst & vagn, fikade mm. Inte alls mycket folk och jättehärligt väder.
 
Matar fåren
 
Fikapaus
 
Man blir törstig när det är varmt :)
 
Häst & vagn, Lennon satt och vinkade glatt hela rundan
 
Och matning av kaninerna
 
Idag fick Kristoffer lite barnfritt och jag och barnen åkte till mormor. Vi tvättade bilen och leksakerna, klippte syrénträden och rensade rabarber. Lennon sov gott i skuggan under trädet och Meya och Milo klädde ut sig, lekte i vattnet, lekstugan och kojorna som mormor fixat. En härlig dag helt enkelt.
 
 
Och det bästa av allt...det är läääänge kvar på semestern!

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, en vecka...Så roligt sagt, men ack så sant. Barn är den mest ineffektiva skapelsen på denna jord tror jag=)

2015-07-06 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0