Aktiviteter

Nu är vardagen i full gång igen och vi har en hel del aktiviteter på veckorna så dagarna bara susar förbi.
 
Idag har jag och Lennon börjat på Mammastark som är typ core träning för nyblivna mammor. Bebisen tar man med sig. Vi är ett bra gäng med småttingar i lite olika åldrar. En del ligger still på mattan medans andra ser sig omkring lite mer och är i lekhörnan mitt i salen. Trots att Lennon bara sov på vägen ner och var jättetrött skötte han sig galant. Han klättrade på mig och drog upp skosnörena men mestadels satt han och lekte så jag fick träna. Detta får bli onsdagsnöjet i vår.
 
Snygga träningskläderna :)
 
 Pigg o glad igen efter lite sömn och mat
 
På måndagar går vi nästan alltid på öppna förskolan om vi inte har något annat planerat. I måndags var det miniröris så träning även där.
 
På tisdagar går Meya på simskola i Flahult. Hon är så duktig och tycker det är jättekul. Det är lite pyssligt eftersom jag åker själv med alla tre barnen men det funkar. 
 
På onsdagar är det som sagt Mammastark träning för mig och Lennon.
 
På torsdagar är det gympa för Meya, även det i Flahult. Det är också superkul och jag och en kompis passar på att springa i skogen under tiden. I torsdags kom vi hela 6,5 km, inte illa för att vara så otränad som man är nu.
 
Däremellan träffar vi goa vänner på frukostar, promenader och utflykter. Så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0