Gränna

Jag och barnen hade några härliga dagar hos mormor och morfar med såklart när han kom hem från jobbet. Vi började med bad i Bunnström där jag badat otaliga gånger som liten.
 
Härlig morgonpromenad i mina gamla kvarter
 
Frukost på nya altanen
 
Jag och Meya plockade blåbär i Uppgränna. Det blev en så mysig förmiddag och vi hade massor av tid att prata bara hon och jag.
 
På eftermiddagen åkte vi till Flättinge gårdscafé. Så mysigt och riktigt god fika.
 
 
Det finns ju även hur mycket leksaker som helst hos mormor och morfar. Och tur med vädret hade vi också.
 
Mormor lärde Meya och Milo att fingervirka.
 
Och så länsade vi bärbuskarna :)
 
Så mysiga dagar i denna idyll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0