Full fart och tvärnit

Dessa veckor har verkligen varit upp och ner. Jag har haft mycket på schemat allt från massage, frukost med nyfunna vännerna, dockteater, pyssel på bibblan, teater med Milo och musikteater samt bio med Meya mm.
 
Torsdagen den 13 november åkte jag och Lennon till Ryhov för att hälsa på min farmor. Hon låg på gyn då de hittat något i magen/underlivet. Hon orkade inte med några behandlingar så jag visste att det var sista gången som vi skulle ses. Hur tar man farväl??? Fina farmor som trots sina 17 barnbarn, nästan lika många respektive och 30 barnbarnsbarn hade koll på allt och alla. Tidigt söndag morgon den 16 november somnade hon in. 1 december är det dags för begravning, barnens första då det var önskemål om att alla skulle komma. Meya har blivit väldigt kärleksfull och känslosam på sistone så vi har nog lite att prata om sen.
 
Själv får man sig också en tankeställare. Hur lyckligt lottad man är som har världens finaste familj, vänner, grannar osv. Vi får vara rädda om varandra!
 
Meya 1 år, gammelfarmor och kusin Olivia
 
Alltid så fin i sitt långa hår. Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad tråkigt Elin! Jag beklagar verkligen. Då förstår jag varför Kristoffer inte hade åkt till jobbet imorse när jag kom från dagis. Hoppas ni får en fin dag! KRAM

2014-12-01 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0