Nya rutiner

Idag var det nya rutiner som gällde. Jag förberedde frukost till Milo och tog en kopp te för att göra honom sällskap. En väldigt harmonisk frukost utan tjat och stress. Jag och Lennon lämnade på förskolan medans Meya låg hemma och sov. När vi kom hem gjorde jag frukost till oss. Ännu en lugn och harmonisk stund utan stress. Inte så dumt med lite egentid med var och en. 
 
Meya har myst med Lennon på morgonen och han visar alltid upp sitt bästa humör när han ser henne.
 
Pimpad med rosett dagen till ära

Kommentarer
Postat av: vemorkarbrysigkicki.blogg.se

Så charmig och glad med söta storasyster!

2014-06-16 @ 22:06:10
URL: http://vemorkarbrysigkicki.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag förstår att Meya är stolt som får såna beundrande blickar av lillebror.Vilken syskonkärlek.

2014-06-19 @ 07:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0