Tomteland

I år besökte jag, Meya och Milo tomteland i Taberg för att lämna över önskelistorna till självaste tomten. Jag trodde inte det var så mycket mer än så och åkte iväg en snabbis eftersom jag skulle iväg på bio senare på kvällen. 
 
Ända från backen ner till centrum lyste marchaller som visade vägen, så mysigt. Tomteland var verkligen ett tomteland med renar, korvgrillning, marknadsstånd, små stugor med tomtar i, julmusik mm. Barnen hade nog velat stanna lite längre men lite tidsbrist och att jag inte ens tog med plånboken gjorde att vi gick varvet runt, besökte tomten och sedan åkte hem. Hur mysigt som helst så nästa år tar vi med resten av familjen och stannar lite längre.
 
Milo var för övrigt inte alls rädd för tomten utan gick fram med sin önskelista som tomten läste igenom, och tog sedan emot en påse med skumtomtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0