Simmet i bilder

 
Idag bjöd vi in mormor till babysimmet. Hon blev jätteglad över att få vara med och se hur det är. Alla fördomar om otäcka dyk suddades ut och hon fick se hur de njöt av allt de fick vara med om. Tror de flesta tänker lite så om babysim, även jag.
 
Milo har blivit jätteduktig och när jag ger kommandot "nu kommer det vatten" blundar han och förbereder sig för dyket. Så häftigt.
 
Vi passade på att ta lite bilder denna gång.
 
 
Standardposition med en hand i munnen
 
Mormor häller vatten
 
Namnsången och fröken håller fram en leksak
 
Upp i luften
 
Bus med mamma
 
 
 
Dags för dyk
 
Och upp igen
 
Nybadad och nöjd
 
Tack för en mysig dag mormor!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja visst är de skoj att bada med de små;) Elliot gillar verkligen simhallen och det ser Milo med ut att göra;)
Kram

2013-03-01 @ 08:43:56
URL: http://Fridajohanssonsblogg.blogg.se
Postat av: mormor

Alla fördomar är som bortblåsta.
Vilken fantastisk upplevelse.
Tack för att jag fick följa med.

2013-03-02 @ 06:38:50
Postat av: Marina

Vad mysigt och det där med handen känns igen. Viggo hade ALLTID handen i munnen. Jag är lite sugen på att gå fortsättningskursen med Viggo men då gäller 8.30 eller 9.30 på lördagar plus att han hinner fylla ett. Men förvisso är det bara 9 ggr. Vi får se!

2013-03-04 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0