Helg

Trots att man är mammaledig är helg ändå helg. Då är vi ju hemma hela familjen och även denna helg har vi haft besök vilket vi tycker är så roligt.
 
I tisdags var vi på BVC igen och Milo hade även denna gång ökat stadigt i vikt. Han var nu uppe i 3165 g så ingen tungviktare men han tar sig. Därefter hade vi besök av min barndomsvän som även hon fick en son 3 veckor innan oss. Så mysigt att kunna sitta och umgås med våra bebisar mitt på blanka tisdagen.
 
På onsdagsmorgonen hade jag och Meya lite egentid då det var drop in frukost på förskolan. Mormor och Milo gick en promenad så länge. Vi bjöds på supergod frukost med nybakat bröd vilket hör till vanligheterna på Meyas dagis. Så mysigt att få stanna en liten stund och se hur de har det. 
 
I helgen har vi haft besök av Kristoffers bror som vi inte har träffat på drygt två år. Meya var eld och lågor och ville att han skulle stanna hos oss. Kristoffer och hon brukar titta på bilder och prata om Niklas så det var ingen främling för henne. De pratade dessutom på Skype för några veckor sedan. Eller Meya pratade och Niklas fick inte en syl i vädret ;) Även barnens farmor, Affe och gammelmormor kom på besök. De hade med sig hunden Molly så även Neo fick en kompis att leka med. Han tyckte det var så spännande. Jag testade mig på att laga en vildsvinsgryta och den blev faktiskt riktigt god. Kul med lite nya maträtter.
 
Meya, farmor, Milo och den stora nallen som han fick
 
Hela glada familjen
 
Bröderna
 
 
Idag har vi varit i Vaggeryd hos Katarina, Micke, Amanda och Kim på supergod middag. Vi har även bokat en resa till Spanien, så underbart att ha det att se fram emot nästa sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0