Familjehelg

I helgen har vi varit i Stockholm och hälsat på min bror, Jenny och Meyas kusin Olivia. Mormor och morfar var också med så de hade fullt upp med barnbarnen. Helgen var fantastisk på många sätt: underbart väder, trevligt sällskap och otroligt god mat. Jenny är en mästare i köket.

På lördagen var vi ute nästan hela dagen. Vi började med att gunga i lekparken och sedan visade Olivia sin förskola. Därefter var vi på Etnografiska museet och kikade runt, vi åt även lunch där på Matmekka. Supergod, hemlagad mat. Sedan promenerade vi på Djurgården och det är ju så vackert nu när höstfärgerna börjar visa sig.

På söndagen var jag, Kristoffer och Meya hos min vän Sophie och hennes Lasse på fika. De bor precis i närheten än så länge i alla fall.

Olivia var så snäll mot sin kusin. Hon ställde fram leksaker och pysslade och donade för att Meya skulle trivas. Meya är inte lika hänsynstagande men det kommer kanske det med.

MAO har vi haft en superduper helg!










Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka härliga bilder! :D sååå fint med alla löven också! toppen helg ser det ut som ;)

2010-10-05 @ 16:59:41
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Ylva Månsson

Blir så glad när jag ser er ! Kramar till er alla.

2010-10-06 @ 22:31:55
Postat av: Mormor Berith

Det var en helt underbara helg. Att få vara tillsammans med er alla och få umgås med småtjejerna är fantastiskt roligt.

Morfar instämmer.

Kramar till er alla.

2010-10-10 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0