Mission completed

Idag har jag haft en mycket produktiv dag.

- Jobbat
- Dammsugit
- Torkat golv
- Tvättat
- Vattnat blommorna
- Kammat katten extra noga
- Promenerat
- Duschat
- Badat Meya
- Lekt med Meya
- Bakat bröd

Ikväll var även vår kvalitetsansvarige för huset här och gick igenom de punkter som inte var godkända vid slutbesiktningen. Så nu kan vi bocka av denna erfarenhet eftersom det bara ska skickas in lite papper till kommunen. Mission completed så att säga. Det har varit en spännande, lärorik och rolig tid men givetvis jobbig ibland. Slutresultatet är vi i alla fall supernöjda med. Man känner ju en extra lättnad efter att ha tittat på kvällens avsnitt av "Fuskbyggarna" i TV4. Det är ju så otroligt mycket som kan gå fel. Vissa verkar ju inte ha något samvete alls, märkligt säger jag.

I morgon ska jag och Meya till Louise och hennes lilla Noomi. Ska bli jättekul för det var riktigt längesen och det har ju hänt en del sen sist. Vi är ju fyra istället för två t.ex. På fredag kommer min syster Sara och stannar hela långa helgen - härligt. Det blir filmkväll eftersom "Luftslottet som sprängdes" nu finns på DVD. Jag och Stoffe hade ju köpt biobiljetter till den filmen 12 december men Meya bestämde ju sig för att titta ut just den dagen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack gumman ;)

Oj va du var fligit igår! ler

Skönt att få lite gjort vissa dagar.

Ska upp till Jkpg på fre nästa vecka så är du hemma på eftermiddagen kan jag komma och hälsa på ;)

Kramis!

2010-03-04 @ 10:46:51
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, vissa grejer är ju sånt som bara går av farten annars men duscha kräver ju lite mer planering nuförtiden, haha.



Vi är hemma på eftermiddagen så du får så gärna kika förbi. Kaffet står på... På förmiddagen ska Meya vaccineras stackarn:(



Ha en bra dag (snart helg för din del, jag har ju alltid helg numera).

2010-03-04 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0