Grattis på 1-årsdagen

Hipp hipp hurra för Milo på hans första födelsedag.
 
Grattis älskling!

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Grattis älsklingen Milo.
Vilken underbart fin kille ni har.
Jag kommer aldrig att glömma telefonsamtalet som jag fick mitt i natten.Vilken glädje jag kände att återigen få bli mormor och nu till en liten kille.
Det var något nytt i vår släkt.
Hoppas att jag kan vara en bra mormor till en kille också.Annars har han ju en stolt morfar att se upp till.
Vi ses på kalaset på söndag. Roligt.Roligt. Kram

2013-09-26 @ 09:30:45
Postat av: Milo

Tack, ni är så goa och jag kan garantera att ni är de bästa morföräldrarna man kan önska sig.

Kram Milo

2013-09-26 @ 09:42:52
URL: http://tahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0