Nya lekplatsen

Nu är det två lyckliga tjejer på Ryavägen som förhoppningsvis kan hålla sig på baksidan i sommar så vi kan sitta ut njuta i solen :) Elsa har fått en superfin gungställning och Meya en studsmatta och tanken är att de ska springa emellan tomterna så vi slipper ha dubbla uppsättningar av allt. Dessutom är det ju alltid roligast att leka ihop. Skyddsnätet var tillfälligt slut men kommer sättas upp när det finns att köpa igen.

Jag sitter på tåget och är på väg till Stockholm för kurs ett par dagar. Kommer hem igen på tisdag kväll och åker sedan upp igen på fredag för lördagens bröllop. Ett fasligt flängande haha. Blir kul att träffa Tobbe, Jenny och Olivia också då jag ska bo där både nu och i helgen.

Igår var Kristoffer i Vaggeryd och hjälpte Micke med lite jobb. Jag och Meya var i stan en sväng och letade skor till bröllopet, klänning hittade jag tillslut i fredags efter att ha provat typ hela A6 utbud. Inte lätt att hitta något när kroppen inte ser ut som den brukar... Men men, det är ju inte jag som ska gifta mig i alla fall. På eftermiddagen åkte vi också ut till Vaggeryd och blev bjudna på supergoda laxpaket. Meya busade med Amanda och Kim och skrattade så hon kiknade. De fick turas om att busa med henne och vila lite emellanåt, Meya var som en duracellkanin hela kvälen. Hon älskar verkligen sina kusiner och till helgen får hon ju även träffa Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0