Tradera mera

Nu har det hänt, jag har fastnat i Tradera träsket. Eller så kan man säga att jag har upptäckt fördelarna med att köpa begagnat till superbra priser istället för nytt. Man får passa sig bara och sätta upp ett maxpris för det är lätt att se det som en tävling sista minuterna. Det ges ju ingen betänketid direkt utan det är snabba bud som gäller.

Hittills har jag fyndat följande, allt till Meya såklart:
- Termobyxor från PoP
- Överdragsbyxor
- Stövlar från Kavat
- Goretex kängor
- Juloutfit till julkort kanske

Just nu väntar vi på leverans av de här fina kängorna, de kommer bli perfekt nu när Meya ska börja på förskolan i januari också.

Vi har sökt 15 timmar i veckan till förskolan med start 3 januari så nu hoppas vi bara komma in på Ullstigen som ligger ett stenkast härifrån. Vi ser än så länge förskolan från vardagsrummet. Jag tror hon kommer att gilla det, hon stormtrivs ju på öppna förskolan och har ingen koll på mamma där inte så skillnaden blir ju inte så stor.

Jag kommer börja jobba halvtid varav en dag i veckan på plats på jobbet. Ser verkligen fram emot att träffa alla igen och komma hemifrån lite. Ser även fram emot att vara helt ledig när jag hämtar Meya och kunna ägna mig helt åt henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0