Allra första kalaset

Veckan började mycket bra då jag, mormor och barnen tog vara på att vi nu faktiskt har två bilar igen (efter 9 månader med en). Vi drog iväg till Ullared bara sådär. En måndag innan barnbidrag och löning blev en fullträff. Visst kan det kännas lite bökigt att ha med två små barn men det gick faktiskt över förväntan och det var inga problem att spendera några tusenlappar.
 
Jag kände av redan på måndagen att jag började få lite ont i halsen och på tisdagen var det värre. Då hade vi kick off med jobbet som avslutades med hockey i Kinnarps arena. Supertrevligt men på onsdagen var jag sängliggande. Släpade mig upp till förskolan för att lämna Meya men mycket mer orkade jag inte. Milo var dessvärre inte alls sugen på att vila den dagen. Torsdagen och fredagen var ungefär desamma men på lördagen mådde jag som tur var mycket bättre. Då hade Milo blivit förkyld.
 
Jaja vi lyckades i alla fall kurera oss tills idag. Den STORA dagen då Milo hade sitt första födelsedagskalas. Vi är ett gäng tjejkompisar som brukar fira varandras barn för då blir det verkligen av att vi träffas alla familjer och det är supertrevligt varje gång. Barnen som inte träffas så ofta har hur kul som helst.
 
 
Dags att blåsa ut ljuset
 
 Ja må han leva...
 
 
Barnbordet
 
 Tårtan var uppskattad, speciellt av Milo
 
Tack allihop för att ni kom och för de fina presenterna.

Kommentarer
Postat av: Marina

Så mysigt! Liten blir stor! GRATTIS Milo!

2013-09-23 @ 14:22:25
Postat av: Moster Sara

Fina, goa Milo! Vilken superfin tårta, antar att den var god oxå :)

Blir jättekul att få komma och fira dig på söndag irl.

Kram från Göteborgarna

2013-09-24 @ 13:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0