Sittandes

Milo åker numera runt sittandes i vagnen. Eller ja, han kan ju både ligga, halvligga och sitta i den men nu har vi bytt ut liggdelen för gott eftersom han vänder sig runt överallt och hela tiden. Han gillade det kan man säga!
 
 
I torsdags var sista gången på babysimmet eftersom vi inte ska fortsätta. Vet inte om det var därför Milo var sur för efter halva tiden blev han helt otröstlig och inte ens nappen hjälpte. Det var bara att gå upp från vattnet och då blev han genast på strålande humör. Han som varit så glad alla andra gånger. Annars har veckans planer mest blivit inställda pga. sjukdom så nu köpte jag icke avbokningsbara bussbiljetter till Göteborg för denna gången SKA vi dit.
 
Idag har jag kollat upp mina leverfläckar och två på ryggen blev jag rekommenderad att ta bort och göra analys på. Känns bra och jag hade gärna blivit av med fler om jag fick. När vi ändå var i krokarna blev det en sväng till öppna förskolan också.
 
Nu tar vi snart helg med allt vad det innebär (läs tacos, fredagsgodis och Gladiatorerna). I morgon väntar välbehövlig massage och ansiktsbehandling. Ska bli helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0