Göteborg

Nu var det längesen. Allt har gått lite i slow motion här eftersom jag försökt vara så skonsam som möjligt mot mina stygn på ryggen. Skonsam mot stygn betyder ju inte nödvändigtvis skonsam mot ryggen om ni fattar. Det har varit kämpiga veckor men igår blev jag äntligen av med dem och det känns så mycket bättre.
 
Vi har haft några supermysiga dagar i Göteborg hos Sara och Nikki. Med var också mormor, Jenny och barnens kusiner Olivia och Julia. Fullt hus med andra ord. Tur att Sara hade bokat övernattningslägenheten också. Och tur för mig att jag har så många goa hjälpsamma tjejer i familjen. Hade inte klarat det utan dem då jag blev så trött av spänningar i ryggen att jag kräktes en natt. Jaja nog om det tråkiga, här kommer allt roligt vi gjorde dessa dagar.
 
Det började redan på bussen. Meya tyckte det var så spännande och pratade non-stop. Hade jag sålt öronproppar hade jag nog blivit rik på kuppen haha. Tur att vi hade med iPaden som vi tog upp efter en stund.
 
När vi kom fram till Göteborg hade Sara ordnat med picknick så vi gav oss ut till Trädgårdsföreningen. Lite blåsigt men vi hittade någorlunda lä och kunde njuta av kaffe och matmuffins. På kvällen lagade vi god mat och hade det mysigt.
 
Klätterkusinerna
 
Måndagen bjöd på lite sämre väder så då gick vi till Universeum. Jag tror inte att jag har varit där tidigare och det fanns ju massor att se och göra till tjejernas förtjusning.
 
Inte rädd för dinosaurierna direkt
 
 
En dag i slottsskogen
 
 Besök på stadsmuseet
Spännkillen
 
 
Lunch på fina Post (lite sura miner innan maten)
 
Tack Sara, Marcus och Nikki för gästvänligheten och för supertrevliga dagar i Götet. We'll be back!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken lycka för mig som mamma/svärmor/mormor/farmor att få umgås med mina kära i flera dagar.
Tack för att jag fick dela er gemenskap.
Kramar

2013-04-21 @ 17:59:58
Postat av: Syster Sara

Va kul och mysigt vi hade, många fina bilder som visar på det oxå. Kram

2013-04-22 @ 13:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0