Sportlov

Denna vecka har det varit sportlov och Meya har varit hemma hela veckan. Förra veckan gick hon bara en dag till förskolan eftersom det gick maginfluensa. Vi var alltså i stort behov av lite miljöombyte och åkte till mormors pensionat måndag till onsdag, skööönt!
 
Den blåsiga måndagen började med lek i stadsparken med föräldragruppen. Jag hade fullt upp med att hålla koll på vart Meya tog vägen, hon är inte direkt rädd för att dra iväg på egen hand, på gott och ont... När de andra barnen la ut kex till änderna gick Meya efter och åt upp kexen, ibland undrar man ju om det finns något stopp i den där magen :)
 
I måndags fyllde även Amanda hela 7 år så igår var vi och firade henne. Amanda tog hand om sin lille kusin och Kim springer och tittar till honom hela tiden. De är så försiktiga och omhändertagande. Mycket busande hanns också med så Meya var helt slut på kvällen och det satt i en bra stund på morgonen också.
 
Tur att hon tog sig en middagslur med Neo innan
 
Atjoooo!
 
Kusinmys
 
Syskonmys
 
Mamma-bebis mys

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hade för mig att ni var här på höstlovet,ha, ha, ha,ha.Tydligen har vi olika namn men vi menar ju samma sak.
Tur för mig att jag fick lite sällskap, det är ju alltid toppen när ni kommer och vi träffas.
Jag längtar redan tills nästa gång.

2012-11-08 @ 08:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0