Kickande bebis?

Jag är nästintill helt säker på att bebisen har en sån här i magen. Shit vad det sparkas och lever typ hela dagarna. Kan inte minnas att Meya höll på så mycket.

Förmodligen blir det en motsats till Meya som älskar att sova. Den här lilla/lille krabaten verkar inte riktigt ha tid för sådant.

Häromkvällen när Meya hade gått och lagt sig öppnade hon dörren till sitt rum och ville byta blöja. Jag försökte att inte prata med henne för att hon lätt skulle komma till ro efteråt och hon trodde nog att jag var sur för att hon hade gått upp för hon sa:

"Ska bara byta blöja mamma, sen sova igen". Hon är för go den där tjejen, många sköna kommentarer får man höra.

Nästa fredag ska vi på 2,5 års kontroll för att bl.a. kolla hennes tal. Får se hur mycket hon säger då, förmodligen inte överdrivet mycket.

Nähä nu ska jag göra mig klar för kvällen och sova i alla fall, får se om jag får livet i magen att somna också.

Kommentarer
Postat av: Marina

Goa Meya och herregud vad spännande det ska bli att se vad det är för person i magen. Nästan så man redan saknar den där känslan=)

2012-06-01 @ 15:54:08
Postat av: Elin

Meya har bestämt att den ska heta Viggo i alla fall, hoppas det är ok haha.

2012-06-01 @ 17:59:31
URL: http://tahe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nämen så liten bebbe... Helt otroligt... Som Olivia sa " mamma det var ensamt i magen " ta hand om er... Förresten kan det vara en liten kille...

2012-06-01 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0