Jobbet

Äntligen tog jag tag i att åka till jobbet för att hälsa på. Idag var det grötfrukost med julklappsutdelning, man får väl inte vara dum när man väljer dag :)
 
Det var så kul att träffa alla igen även om det känns lite halvjobbigt att min vikarie har sagt upp sig och slutar nu vid årsskiftet. Jag har lovat att hjälpa till så gott jag kan främst som support eller vid vissa tillfällen. 
 
Milo skötte sig alldeles utmärkt. Han grymtade lite när VD:n pratade om det gågna året men vem kan klandra honom...
 
Dessa fina julklapparna fick jag med mig hem. Den ena med papper på ännu, det är ju inte julafton än.
Ni kanske anar vem muggen är ifrån...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grötfrukost ??? Hoppas det var tomtegröt ?

2012-12-21 @ 04:45:09
Postat av: Syster Sara

Bra val av dag och skönt att Milo skötte sig så bra. Han vet när han ska visa sin bästa sida :)
Kram

2012-12-21 @ 09:31:35
Postat av: Berit

Vad var det i paketet? Nyfiken undran?

2013-01-04 @ 19:35:42
Postat av: Elin

Det var diverse köksatteraljer som vitlökspress, juicepress, äggklocka osv. i en läcker grön färg.

2013-01-08 @ 10:38:46
URL: http://tahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0