Saknad?

Har ni saknat oss? Jag har saknat mina goingar därhemma för det har varit mycket på sistone...

Förra veckan var jag i Frankrike på jobbmöte onsdag till torsdag men jag kom inte hem förrän halv två natten till torsdagen. På fredagen var det bara att packa om väskan för en helg i Göteborg hos min syster. En superhärlig helg med rena rama sommarvädret. Bio, shopping, fika, långpromenader och massa skvaller.

På måndagen hade vi kick off med jobbet och Meya sov gott när jag kom hem. På fredag är det ännu en kick off och Meya ska sova hos mormor och morfar. Ni kan ju fatta att jag saknar dom...

Men man är ju otroligt lyckligt lottad speciellt med tanke på Stefan Liv som omkom i en flygolycka idag. Hans tjej och två söner får lära sig att leva med saknaden. Många tankar går till dem.

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj du har fullt upp Elin! Men va skoj! ;)

Det är roligt att ha lite att se fram emot och att hitta på nu när hösten närmar sig.



Ja usch vad hemskt det var med flygolyckan. Tankarna går ju till familjen och hans barn.



Hoppas allt är bra med dig annars



Kramis

2011-09-08 @ 12:51:47
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0