Loppis

Ja förra inlägget var inte långlivat, igår kom Kristoffer hem med förkylning och feber. Han mådde i alla fall lite bättre efter en stunds vila.

Dagen började tidigt! Klockan 8 mötte jag upp Klara och vi gick på loppis. Hade lite svårt att komma in i stämningen så ett tag gick jag bara runt och hittade ingenting. Men tillslut gick det lite lättare och några fynd fick följa med hem.

En klänning, t-shirt, pyamas, keps och ett par skor hittade jag till Meya billigt billigt. Hittade dessutom en bil med last innehållande duplo liknande bitar. Den var riktigt uppskattad av tjejen som gillar allt vad bilar heter.

Efter loppisen tog vi en frukostbuffé på Johans café. Mysigt och jättegott!

I fredags var vi på öppna förskolan för första gången sedan december. Meya stod helt stilla och bara stirrade en lååång stund. Hon kände igen sig men fick nog inte riktigt ihop det. Efter ett tag släppte det och hon röjde runt bland barn och leksaker. Riktigt kul att få se henne leka för en gångs skull, annars lämnar man ju av på förskolan och missar alltihop. Meyas kompisar Lova och Nicolina var också där och dom har båda börjat gå nu också.

Ikväll är det la grande finale, undrar vem som vinner. Vilka håller ni på? Själv tycker jag det är många bra bidrag men jag gillar Swingfly och The playtones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0