Glatt mottagande

I helgen har vi bytt bil. Jag var ägare av tre bilar ungefär 8 timmar så vi tajmade bytet väldigt bra måste jag säga. Den nya Opeln hämtade vi utanför Göteborg. Såklart passade vi på att titta in hos Sara och Marcus när vi var i krokarna. Mysigt! Vägen hem var ingen hit men hem kom vi tillslut i alla fall. På kvällen kom även Nicke, numera Seat ägare. Han stannade över så det blev filmkväll och sen middag på lördagskvällen.

Nu har jag precis hämtat Meya från förskolan. Hon hade blivit lite ledsen när jag gick men det gick snabbt över. Idag har hon ätit lunch på förskolan, jättegott tyckte hon visst. Det är väldigt roligt att gå och hämta henne för man får ett riktigt glatt mottagande. Hon skiner upp, slänger sig om halsen och ska berätta allt hon har gjort (på sitt eget språk). Sen blir det puss och kramkalas. Det känns väldigt konstigt att vara hemma själv i huset också, jag tycker att jag hör henne hela tiden men så kommer jag på att hon inte är hemma.

I morgon ska Kristoffer följa med henne och jag ska till jobbet. Vi får se om jag kan gå då för ikväll blir det träning med grannen. Vi ska på Power Yoga.

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Va skönt att det går så bra :) Kul med Power Aerobic, är det med skivstänger etc då eller?

Lycka till första dagen (fysiskt) på jobbet.

Kram syrran

2011-01-17 @ 12:51:36
Postat av: Elin Richardson

Power Yoga skulle det vara, ändrat nu. Vet inte vad Power Aerobic är riktigt, får testa det nästa gång.



Tack för lyckoönskningarna. Första utmaningen blir ju att ställa väckarklockan haha.



Kram kram

2011-01-17 @ 13:18:41
URL: http://tahe.blogg.se/
Postat av: Syster Sara

Jaha Power Yoga. Va kul.



Glöm inte att ställa väckarklock-mode till vardag ;)



Kram

2011-01-17 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0