Vad ljust det blev

Idag har vi fått upp lite nya lampor. Två i köket över bardisken och tre i carporten, vilken skillnad!



Meya hjälpte morfar att hålla sladdar och passade också på att klättra på stegen så fort hon fick chansen.

Hon har varit hyfsat pigg idag men lite snorig och febrig från och till. Det blir till att vara hemma för hennes del i morgon också.

Mamman i huset är det inte heller mycket med. Känner mig ganska febrig ikväll så det blir snart läggdags tror jag.

NATTI NATTI, som Meya överlyckligt säger varje kväll. Trodde aldrig att det kunde vara så lätt att lägga barn.

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på er!

Inte kul att vara snoriga och febriga.



Kände mig själv lite hängig idag så vilade efter jobbet en stund och är seg i skallen än...

Hoppas inte man blir sjuk nu bara för det hinner jag inte ;)



Kram

2011-08-24 @ 21:38:24
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vilket långt hår hon har fått och vilka fina kläder. Pussa på henne fr oss

2011-08-25 @ 21:53:21
Postat av: Anonym

Åhh vilket långt hår hon har fått och vilka fina kläder. Pussa på henne fr oss

2011-08-25 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0