En härlig tisdag

Idag har vi varit på utflykt i Värnamo. Sofia, Lova, Meya och jag åkte dit för att kolla in Villervalla butiken bland annat. Vi passade även på att kika i lite andra affärer samt äta lunch på ett mysigt café. Idag var det verkligen höstrusk, annat var det igår.

Här är bustjejerna på fiket



Jag hittade ju faktiskt en del kläder också, det gick visst i lila nästan allting. Skulle även köpa små hårspännen till Meya och det är andra gången fast ingen av gångerna har jag lyckats få med dem hem. Det är nog inte meningen att hon ska ha några, haha.

Detta köpte jag


Nästa vecka ska vi eventuellt prova på barnvagnsbio. Det kan ju bli spännande. Får återkomma med rapport senare. Tack tjejer för en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0